Bezoek aan de Meat Market

Zaterdag 2 september was het zover, mijn eerste bezoek aan de Meat Market in Amsterdam.

Ik had om 14:20 afgesproken met Wim bij station Abcoude om vanuit daar met trein naar Amsterdam te gaan. Wim zou me begeleiden bij mijn eerste bezoek aan de meatmarket in club Church.
Wim is top en gaat vaker.
Ik wat op tijd in Abcoude en genoeg gratis parkeerplaatsen, het was inmiddels bijna 14:20 uur toen er een man op me af kwam lopen die vroeg of ik Paul was, het bleek Wim te zijn, een oudere goed uitziende man. We kochten een kaartje bij de automaat en liepen naar perron, we wisselde wat ervaringen en nog wat persoonlijke info uit en hij stelde me op mijn gemak, er was een goede klik
Het was nog wat vroeg dus we dronken eerst nog wat bij een restaurant vlakbij CS, Wim legde nog wat uit over de meatmarket. We spraken af dat we elkaar buiten weer zouden zien om weer terug naar abcoude te gaan. Ik mocht als bottom tussen 16:00 uur en 17:00 uur naar binnen en de tops tussen 17:00 uur en 18:00 uur. Ook spraken we af dat Wim me 3 tikken op mijn billen zou geven als hij me aan het neuken was zodat ik wist dat hij het was, je kan namelijk de tops niet zien door de kap die je op krijgt. Het was tijd om richting church te gaan, Wim zou me afzetten, hij mocht pas later naar binnen. Aangekomen bij church stond er al behoorlijk groepje voor de deur. Wimging nog even ergens wat drinken zei hij en liet me daar achter. Wat onwennig stond ik te wachten en wat rond te kijken wat er stond. Jong, oud, dik en dun het stond er allemaal. De Deur ging open en we konden naar binnen, ik volgde de andere, betaalde de entree en mocht naar binnen, er was voldoende personeel die wees waar je je kon uitkleden, je kreeg een tas mee waar je je spullen in kon doen en er werd gewezen op de spoelmogelijkheden, hiervoor kon je bij de bar een disposable spoel hulpstuk kopen die op de kraan in spoelruimte past. Ik besloot er ook maar 1 te kopen,kleedde me uit, deed mijn harnass aan en mijn kistjes weer aan. Het was druk bij het spoelen dus eerst maar wat gedronken bij de bar en daar gelijk mijn kleren ingeleverd. Ik kreeg een nummer op mijn arm.

Het was inmiddels wat rustiger bij het spoelen en spoelde me nog even goed na ondanks de goede spoelbeurt thuis. We kregen nu de kap naar keuze uitgereikt en werden naar onze plek begeleidt, ik zat met andere mannen op een bank met een matras. Er waren voldoende doekjes, condooms en zakjes glijmiddel aanwezig. Kut ingevet en kappen op, de tops kwamen er aan werd er geroepen.

Ik zat klaar,, wachten op wat ging komen en toch enigszins gespannen. Na een aantal minuten hoorde ik de eerste kreunpartijen en ook ik voelde wat handen door mijn bil heen gaan tot ik merkte dat er iemand achter me plaats nam, de eerste pik in mijn kut was een feit, ik werd zachtjes geneukt tot hij het tempo opvoerde en harder begon te beuken. Ja ik was dus echt neukvlees. De pik verdween uit mijn kut en weer voelde ik handen en ik kreeg 3 tikken op mijn bil, Wim had me gevonden en begon me te neuken, hij had een heerlijke pik en neukte me hard maar fijn, hij nam de tijd en voelde hem in de condoom in mijn kut klaarkomen, heftig kloppende pik. Hij zei iets maar kon niet goed verstaan wat en voor ik er erg in had werd ik aan mijn masker getrokken en kwam er een pik door het gat in masker, hardhandig werd mijn bek geneukt. Zo ging het verder, ik kreeg diverse pikken in mijn bek en vooral in mijn kut. Je weet echt niet wie of wat en hoe precies maar kreeg diverse spermaladingen om weg te slikken te voorduren. En mijn kut werd opengeragd. Ik had even pauze nodig, het was er heet en wilde even bijkomen.

Ik werd naar pauze lokaal begeleid en daar mocht mijn kap af, er zaten nog een paar bottoms bij te komen, ik zag strepen op hun bil staan en keek naar mijn bil, ik bleek ook strepen te hebben die stonden voor het aantal pikken waardoor je geneukt was, bij mij stonden er 6 streepjes. Pijpactie bleek niet te tellen dus daar kreeg je geen streepje voor.

Na wat drinken liet ik weten weer terug te willen en kreeg de kap weer op en werd aan mijn arm naar mijn plek begeleidt. Ik nam weer plaats op mijn knieën en kreeg meteen bezoek, een dikke pik ramde echt letterlijk zijn pik in mijn kut en werd hard doorgeneukt. Zo volgde er nog een paar tot ik vond dat het voor een eerste keer wel genoeg was. Ik voelde me doorgeneukt, mijn bek had voldoende sperma gehad en ik had het warm. Mijn kut voelde ik goed en stond letterlijk open van al dat geweld.

Ik gaf aan dat ik weg wilde, ik werd naar bar begeleid en kreeg daar mijn tas met kleren. Toen d ekap af mocht keek ik naar het aantal streepjes op mijn lijg, ik telde er 9, dus door 9 tops doorgeneukt, geen slechte score voor een eerste keer, de 5 pikken die ik gepijpt heb zitten daar niet bij begreep ik van de leiding.Ik kleedde me aan en ging naar buiten. Ik had Wim niet gezien en ook buiten zag ik hem niet dus besloot even te wachten. Na kwartiertje kreeg ik een smsje, Wim was al in abcoude bij station.
Het bleek dat hij na mij niemand meer geneukt had en nog tijdje had gewacht maar toen toch maar naar trein was gegaan.
Ik leip naar centraal station, de trein ging over een kwartier, ik pakte nog een broodje en stapte even late rop de trein terug naar Abcoude. Ik bedacht wat er allemaal gebeurd was. Voelde me toch wel op een bepaalde manier echt slettenvlees. Het was geil, spannend en vernederend tegelijk om zo gebruikt te worden.

In Abcoude aangekomen liep ik naar de auto en reed naar huis om thuis lekker uitgebreid te douchen. Ik voel mijn kut nog steeds, van Wim heb ik tot op heden niets meer gehoord

1783405391847.png

• Like
Waarderingen: Funboy en Robin