Eerste keer naar een sex party, iemand tips?

Mijn partner en ik (gaykoppel) zijn van plan om samen met vrienden (m(bi)v koppel) naar parenclub Monique te gaan. Voor ons is dit de eerste keer terwijl onze vrienden er vaker komen.

Bij deze club heb je dus diverse avonden, van een avond voor beginners maar ook speciale avonden voor gay/bi. Op alle party's zijn mannen en vrouwen welkom. Nu vraag ik me dan ook af wat handig is. We zijn openminded, maar wat is dan handig, de beginners avond? De gay/bi avond? Zijn er toevallig andere gaykoppels die regelmatig bij club Monique komen?

Laat even een reactie achter onder dit bericht.

bvd

• Like
Waarderingen: Bi-man71
Mijn partner en ik (gaykoppel) zijn van plan om samen met vrienden (m(bi)v koppel) naar parenclub Monique te gaan. Voor ons is dit de eerste keer terwijl onze vrienden er vaker komen.

Bij deze club heb je dus diverse avonden, van een avond voor beginners maar ook speciale avonden voor gay/bi. Op alle party's zijn mannen en vrouwen welkom. Nu vraag ik me dan ook af wat handig is. We zijn openminded, maar wat is dan handig, de beginners avond? De gay/bi avond? Zijn er toevallig andere gaykoppels die regelmatig bij club Monique komen?

Laat even een reactie achter onder dit bericht.

bvd

Wij zijn 2 jaar geleden voor het eerst bij Monique geweest. Dat was op de discovery avond. Voor ons (hetero vrouw, bi-man) was het de perfecte 1e keer.
We kregen een rondleiding van (een zeer leuke) man. We voelden ons na een paar minuten al op ons gemak.
Het heeft voor ons een paar avonden gekost om ook te spelen met iemand anders.
Op de discovery avond is iedereen van alle voorkeuren welkom, trouwens dat is altijd het geval.

Ondertussen zijn we op meerdere thema avonden geweest waaronder ook de gay en bi avond. Ook deze is ons goed bevallen omdat voor ons dan meer kans op een speelmaatje is.

Kort samengevat:
Discovery is ideaal voor een eerste keer, vooral als je nog nieuw en/of onzeker bent.
Gay & bi avond is ideaal voor gaykoppels of single gay/bi man in verband met meer aanbod.

• Like
Waarderingen: Funboy en Robin
Bedankt voor je bericht, dit geeft in elk geval enig idee wat ons te wachten staat. Het is zeker erg spannend allemaal. Nu maar eens uitzoeken welke avond het prettigste is ;)